RSS
sobota, 30 czerwca 2012
I znowu pora deszczowa

Czerwiec w tym roku, az do teraz, byl wyjatkowo chlodny, to znaczy taki jak polskie lato - bez olbrzymiej wilgoci i wysokiej temperatury. Nie wiedzialam, ze to mozliwe, wiec czulam sie jakbym dostala prezent!

W czerwcu kwitna tu hortensje (po japonsku ajisai). Najbardziej podobaja mi sie takie fiolkowe.

poniedziałek, 04 czerwca 2012
Jeszcze zdjecia z kwiatami fuji

To juz miesiac temu!

 

Zapalenie pluc

Stalo sie. Witomir zarazil sie czyms w przedszkolu i zlapal zapalenie pluc. Do tej pory w ogole nie chorowal, wiec dowiedzialam sie przy okazji jak ciezko jest jak dziecko choruje. Na sczescie juz jest OK.

Przy okazji, nie wiem czy o tym juz pisalam, ze w Japonii lekarze uwazaja sie za bogow i tak sa traktowani przez spoleczenstwo. Kazde pytanie ze strony pacjenta jest traktowane delikatnie mowiac ze zdziwieniem ;)

Na szczescie sa wyjatki i ja tylko z takimi sie dogaduje.